Connect with us

Car News – Reviews, New Car Concepts and Car Design

Car News – Reviews, New Car Concepts and Car Design

Torque Intro Scene

Torque

Torque Intro Scene



Torque Intro Scene

Genius, Innovator, Voice Actor, The Original Imposter, Cat Stroker. I like to step on crunchy leaves.

26 Comments

26 Comments

  1. Yo MAMA

    September 23, 2012 at 9:37 pm

    ah so im not the only one that noticed that

  2. Lorphe71

    September 23, 2012 at 9:50 pm

    lol yes !

  3. cobraman897

    October 14, 2012 at 7:35 pm

    the funny thing is most bikes cant keep up to a 160mph unless they are 750-1000 cc sportsbikes

  4. Boss35G

    November 19, 2012 at 7:17 am

    wtf fast and the furious

  5. Robert leach

    January 5, 2013 at 12:44 pm

    First off what is UPS ? you talkin bout the shipping company or did you mean ooops ?. Second the guy pushing the red button first is the guy in the yellow car

  6. Madagascar Gucci

    January 15, 2013 at 8:11 pm

    get some glasses

  7. baddam95

    January 18, 2013 at 12:12 pm

    Doesn't even look as if the're going 160mph, more like 50. And as the dial states the're going 160mph, i would say it's pretty impossible for an Aprilia RS bike to sling shot forward. Also wouldn't the air resistance throw you back if you did a wheelie at that speed.

  8. Ana Maria Henao

    January 20, 2013 at 8:20 pm

    no tan malo

  9. Ana Maria Henao

    January 20, 2013 at 8:22 pm

    hay no q perez

  10. hstpska

    April 9, 2013 at 9:28 am

    Why in the world there is stop light in middle of the desert?

  11. Tyrin Mccollum

    April 12, 2013 at 4:15 am

    Mitsubishi eclipse and acura rsx

  12. Mirror Rorrim

    April 17, 2013 at 11:21 am

    this movie wasnt serious yeah it was just a spoof?

  13. pontiacGXPfan

    April 23, 2013 at 1:33 am

    Sadly, both the Eclipse and RSX have been discontinued. They were good tuner rockets.

  14. Joey Freedom

    May 31, 2013 at 3:29 am

    What did it say cars sucks

  15. Saša KOlundžija

    June 10, 2013 at 4:33 pm

    the aprilia cant go so fast and the cars have nitro

  16. Saša KOlundžija

    June 10, 2013 at 4:56 pm

    its a glich

  17. Saša KOlundžija

    June 10, 2013 at 4:57 pm

    I love bikes but everybody nows that a nitro car cant by passed by a bike

  18. Saša KOlundžija

    June 11, 2013 at 5:33 pm

    the aprilia cant go so fast in reality

  19. Edwin Avilés

    June 13, 2013 at 8:47 am

    lmao good observation

  20. Zabawny .Zabawa

    June 24, 2013 at 8:33 am

    This is just move…

  21. Gene Roland

    August 6, 2013 at 4:25 am

    Best part of the movie.

  22. The Royal Knights MC

    September 10, 2013 at 9:48 pm

    you know there are turbo bikes with nitro on them that would most likely fuck most super cars …. yes ?

  23. olej9333

    September 11, 2013 at 11:10 pm

    JDM PPPOWER ;D

  24. Sephirth0000

    February 13, 2014 at 7:49 pm

    wait what? traffic lights in the middle of the road? I know why. its  f&f made in china.

  25. kryoslord

    May 13, 2014 at 12:20 am

    Hell yeah!
    Car sucks!

  26. Jeb Clowney

    August 15, 2014 at 1:22 am

    LOL so many things wrong with this scene…for instance the camera zooms in on the drivers' side mirror of the eclipse but shows the reflection of the passenger side mirror. How the hell can you see the motorcycle coming up the center of the road in your driver's side mirror? LOL

    Plus there is no way a 3g Eclipse is keeping up with an RSX without an EVO engine swap or something to that nature. The K20 engines that came in those RSXs make crazy horsepower off of bolt-ons alone. But IDC what you do to either of these cars, aside from swapping in V8 engines, neither of them are gonna sound like nascars like they do on this scene.

    However, these are probably stock cars with body kits and wings on them doing 30 MPH down a desert road. Both of  these cars probably suck like the sign says.  LOL

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

More in Torque

To Top